tiistai 27. lokakuuta 2015

Voihan kamera!

Tiedättekö, minua kiinnostaisi tämä bloggailu ihan tosissaan. Ja tämä bloggailu on todella tylsää ilman kuvia.

Tänään tein erittäin hyvän huomion, mulla ei ole mitään hyvää kameraa. Tabletin kamera on todella huono, eikä sitä oikeastaan voi raahata mukana 24/7. Ei siis laisinkaan kätevä. Puhelimeni on vanha iPhone 4 ja aion käyttää sitä niin kauan kuin siinä suinkin henki pihisee. Tämän kamera on kuitenkin todella huono (katsokaa edellisen postauksen kuvat, TODELLA epäselviä jopa noin pienessä koossa).. Ainoastaan ulkona sillä saa suht OK kuvia.

Koska en ole vielä investoimassa uuteen puhelimeen, olen harkinnut jonkin perus digikameran ostamista millä saa selkeitä OK kuvia, mutta järjestelmäkameraa en ainakaan toistaiseksi aio hankkia.

Minulla on ollut joitakin digikameroita elämäni aikana, mutta minulla on ollut aina erittäin huono tuuri niiden kanssa; aina rikki! Nyt en ole omistanut kameraa moneen vuoteen. Katselin Anttilan ja Gigantin sivuja, niin ainakin on todella paljon halventuneet kameroiden hinnat. 50€ sai jo ihan sellaisen perustoimivan kameran.

Mutta tämä hankinta siis seuraavaksi. Olen muuten toisinaan miettinyt, että minua harmittaa ettei nykyään oteta enää samaan tapaan kuvia kuin ennenvanhaan. Lapsuudesta minulla on valokuva-albumit täynnä, mutta nykyään kukaan ei ota tai ainakaan teetä kuvia juurikaan toisista ihmisistä - selfiet on toki eri juttu. :D

Kyllä minua harmittaa, että minulla ei ole kuva-aineistoa siitä miltä olen näyttänyt 23-vuotiaana tai millainen mieheni on ollut 24-vuotiaana jne.

Että niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti